redirect

joi, 18 februarie 2016

Nostalgie Social Media – one year ago...

De ceva timp încoace, Facebook-ul a devenit un fel de stimul virtual al amintirilor mele recente. Și asta doar prin simplul fapt că în trecut, într-un moment au altul al existenței mele, obișnuiam să postez zilnic pe pagina mea... fotografii, melodii, link-uri către tot felul de materiale. Și n-ar fi nimic neobișnuit în asta (în fond toată lumea o face), dacă stimulul acesta virtual nu m-ar fi făcut să realizez de curând cât de circulară este, într-un fel, existența mea. M-a șocat, bunăoară, acum câteva zile, faptul că exact cu un an în urmă, în aceeași zi de februarie, postasem o melodie veche, pe care o ascult rar... Nimic nou, în fond...

Azi, Facebook mi-a amintit din nou că existența este ciclică sau poate doar că unele evenimente nu trebuie ratate cu niciun chip. Exact cu un an în urmă mă aflam la Social Media Summit 2015, evenimentul organizat de către cei de la revista Biz și dedicat tuturor celor care, dintr-un motiv sau altul, sunt interesați de fenomenul social media. Mi-am amintit brusc, din doar câteva imagini pe care Facebook mi le-a scos la iveală din tolba virtuală cu amintiri, de o zi memorabilă de februarie în care am revăzut oameni dragi, am cunoscut oameni noi, am zâmbit mult și am aflat o mulțime de lucruri interesante despre cum funcționează mecanismele social media, care până atunci îmi erau străine. Iar pe lângă toate acestea, leg inevitabil de SMS 2015 câteva lucruri din existența mea conectată la virtual – am început să folosesc WhatsApp-ul, de exemplu, după un speech al lui Cristian Manafu, din acea zi care mi-a suscitat curiozități variate, în domenii variate... de la media la delicatesele culinare ale bucătarilor de la Masterchef.

Mâine, experiența se repetă, tot ciclic. La un an distanță, paticip la Social Media Summit 2016, ce va avea loc pe 19 februarie 2016, începând cu ora 9:00, în același loc ca și anul trecut, la hotelul Crowne Plaza din București. Anul acesta, cei de la Biz și-au propus, se pare, să ducă discuțiile despre experiența social media la ”nivelul următor”, așa cum declară organizatorii în programul evenimentului. Relația dintre online și offline, explozia rețelelor sociale și efectul ei asupra consumatorilor, relația dintre rețelele sociale și valorile autentice românești, impactul blogosferei românești în social media sunt doar câteva dintre aspectele care vor fi în prim plan la Social MediaSummit 2016. Drept pentru care, nu aveam cum să ratez evenimentul... din aceleași motive ciclice... de a revedea oameni dragi, de a cunoaște oameni noi și de a afla alte lucruri interesante despre un domeniu care, se pare, începe să mă fascineze, în formele sale mai puțin pragmatice.


Social Media Summit 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu